Sunday, November 28, 2010

Buah Epal Hijau dan Aku...

Tidak mudah mengalah, berpengetahuan luas
Kata kunci personaliti kamu ialah kekuatan. 
Kamu bukan sahaja kuat pada diri sendiri tetapi 
mampu menjadi tunjang kekuatan individu di sekeliling kamu.
Kamu bijak membebaskan diri dari tekanan hidup 
dan tidak mudah mengalah. 
Sikap pentingkan diri sendiri tidak terkandung 
dalam keperibadian diri kamu.
Kamu juga lebih cenderung berdiri atas kaki sendiri.
Kamu tidak bergantung harapan kepada individu lain untuk hidup.
Ramai yang beranggapan kamu adalah
seorang yang berpengetahuan luas dan itulah hakikatnya.
Kamu gemar mencari ilmu dan 
berusaha melakukan sesuatu yang terbaik dalam kehidupan kamu 
berdasarkan pengetahuan yang kamu miliki itu. 
Kejayaan pasti menyebelahi kamu dalam setiap perkara yang kamu lakukan.


semua info ni aku dapat kat fb..
leh dikatakan semua ni ada la berkenaan dgn aku..
mmg betul la epal hijau kegemaran aku..
so aku xyah ar susah2 nk cri sebijik buah nk jadi faberet aku lagi..
dah terang2 epal ijau ni serasi ngan aku..
so dgn rasminya
epal hijau jd buah feberet aku..huhuhu
I LOVE APPLE!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...