Friday, May 27, 2011

If A miracle Happen….

Video Translate:
"Thank you. We are Super Junior-M! Something big is going to happen! Yes!! Super Junior-M is finally visiting Malaysia. WOW! we, Super Junior-M, are going to have fan meet to sing and have fun with you all at Malaysia. I myself, Eun Hyuk, have prepared BIG surprises for you. So come and cheer for us! Do you know when we are coming? May 28th! We members of Super Junior-M will visit Malaysia on this day, so everyone please do join us and let's have some fun! Ahn nyeong hi gae sae yo (bye bye)"

waaa….Crying face..nak pergi tengok…nk sangat2….esok kat Presint 3 Putrajaya
waa…nape la aku tau menda ni lambat??? why?? why?? di saat2 aku xde duit la die nak wat menda ni…seyes..aku nak pergi giler..nak tengok eunHyuk….nak sangat2…
if a miracle happen….
EUNHYUK….nape ek nasib selalu x menyebelahi aku? ade saper nak bagi aku pinjam duit x?? aku just nk sewakan kete jer..aku nk pergi tengok SUJU-M….Sad smile..
nk mintak duit ngan parent akuFreezing…. memang tak ar….segan ar…biarla aku student lagi pon….lau la aku ni berani and rajin dah lame aku korek duit abang aku kat lam bank tu…ish2… xper pinjam lu..tapi kan ari ni dah jumaat and dah malam….memang xdapat la nak curi kejap tu…
semuanya sebab aku just buat buku..and x buat card…hish…rugi lak..lau aku buat card kan senang…biler2 time aku terdesak macam ni senang jer nk pinjam….maa……aku nak pergi….aduish……
ada org ajak aku..tapi tu pon aku tnya die…eiyssh bukan aku nk meminta2 ngan die..bukan aku nk sgt pergi ngan die….tu pon ader org suruh die bawak aku..tapi lepas jer budak yang suruh tu xde..die macam nak tak jer ajak aku…alasan memanjang…nk buat tu lar, nak ciap kan tu lak, ni lar….ek eleh….macam aku xtau….macam la aku x kenal die tu…mmg cmtu dari dulu…sebab tu aku xsuka mintak tolong ngan die….nk kuar ngan die pon malas….tp kdang2 aku kuar jer….heheh…
if a miracle happen……Red heart
lau la kan…aku ader duit lebih this month…argh…..bencinya…nape selalu duit jadi penghalang?? nape mesti duit?? nape x menda lain??? arghhh……
duit..duit kenape mesti duit….Broken heart
dah berhari2 aku x online semuanya sebab Suju- M punya pasal..aku xnak online..lau aku online mesti diorag update pasal ni..kan betul aper aku cakap.. bru jer online facebook diorang dah post video atas tu..ceh..siot ar..aku baru jer putus asa nk g tapi sebab tgok video tu aku teringin balik nk tgo..aaaargh….
aargh….if a miracle happenSad smileWinking smile

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...