Thursday, June 02, 2011

SeJaM YanG BerMakNa…

sejam yang bermakna giler bagi aku…hehhehe…
dari kul 6 menanti SUPER JUNIOR M kuar dari belakang pentas…akhirnya kul 10 diorang tunjuk muka jugak….huhuhu….bestnyer…..
diorang membukakan kawasan pentas tu dengan lagu PERFECTION….wow gempak…aku memang suka giler coz first time aku dapat tengok diorang live2 kat depan aku…walaupon jarak aku agak jauh..hehhehh….
lepas nyanyi lagu PERFECTION diorang masuk balik kat belakang…pastu diorang kuar untuk start introduce…memang gegar giler ar Putrajaya time tu..masing2 duk menjerit tgok ahli SUPER JUNIOR M…  




IMG_0120

hahhah…ni jer yang terbaik gambar diorang berenam yang aku ader….maklum ar just pakai CANON IXY jer…xmampu nk beli yang mahal2….huhuhu…

SiHae iaitu SIWON & DONG HAE x dpat hadir..okeylah start dari kiri iaitu RYEWOOK (hanya nampak sebelah kaki jer)….pastu HENRY, SUNG MIN , EUNHYUK (yang paling aku nk tengok), KYUHYUN dan ZHOU MI….
highlight kat perkenalan diorang ni….mesti EunHyuk yang banyak dengan kejutan..hheheheh..he speaking Malay…xde banyak pon just  
*Apa Khabar?*  
huhuhu…best dengar…

pastu diorang borak2…aku x amik kisah sgt coz aku just pandang EunHyuk jer..huhuhu..diorang guna mandarin…xde ar pro sangat…masa KyuHyun duk bercakap, si Zhou Mi ni sempat kacau tau..main2 kat muka KyuHyun…huhuhu…semua dah gelak dah tgok..huhuh..macam2 la…bnyak yang bercakap Zhou Mi…diorang wat lawak tapi aku?? sebijik pon xfaham…maklum la pakai bahas cina..bukan nyer aku tau sangat..dah tu x translate to english plak…memang x faham….huhuhuhu…
pastu diorang beramai2 nyanyi lagu rentak balada..seyes aku xtau tajuk aper…maklumla aku bukan peminat setia diorang..heheheh…aku just nak tengok EunHyuk jer,….

pastukan bersambung lak dengar peminat2 bertuah..WOW bertuahnya diorang dapat naik pentas..and paling best dapat di peluk oleh mereka…argh..jelesnya….ada sorang fan tu die tanya KyuHyun…. antara games and fans mane lagi die suka….dengan susah payahnya..KyuHyun try jawab lam Malay..bnyak kali try tapi yang kuar cuma  
*tak payah tanya saya* 
lekat kat situ jer..3 kali try pon masih kat situ last sekali peterjemah diorang yang tolong jawab 
*tak payah tanya saya suka main* 
heeh…die mampu angguk kepala jer…hheheh..pastu fans tu dapat peluk special..semua dah bising…agak sakit gak telinga aku ni….fan sebelah aku ni duk sebut andwae..andwae…giler ke nak under wear..hahhaah..lama kat sini mau pekak telinga..huhuhu
[*andwae = no …]

pastu fan yang tanya Zhou Mi lagi special Zhou Mi cium tangan die..dah la duduk macam nak melamar..wow..bestnyer aku di tempat girls tu..romantik habis..huhuhu…
yang best kat sini..masa fans tanya soklan kat EunHyuk…sokalan die panas habis..huhu..ade ke tanya berapa kali die tukar under wear die…agak2 ar..mau bergegar Putrajaya dengan sorakan ELF…muka EunHyuk xyah cakap ar..memang melopong terkejut dengan soklan tu terus jawab 
it’s mine..do you want to see? 
bergegar sorakan ELFs…pastu EunHyuk sambung I can show you..hahhah..lagi ar..aku masa tu wow xleh cakap..melompat dengar jawapan EunHyuk….jeles dowh..pastu die pon buat cam Zhou Mi…die amik tangan pompuan tu pastu nak cium..tapi sayang die cium tangan die..ahahhha..berbeza giler tangan EunHyuk dengan fans tu…lam pale aku mesti die ckap x lawa..hahhaha…lam ramai2 ahli diesorang jer yang pakai gloves…heheh..ni sayang EunHyuk pandai jaga diri..heheheh

pas jer habis sesi berborak ngan fans tu diorang masuk belakang…pastu HENRY kot yang buat persembahan..coz aku xnampak sangat….maklum kawasan aku duduk x strategik langsung..ada cameraman kat depan..menganggu penglihatan aku…tapi lagu die best..hehehe..rentap die tu best..lepas habis jer Zhou Mi masuk nyanyi..tajuk lagi confirm2 aku xtau..huhu..bkn peminat setia sangat..heheheh…pastu bersambung ngan  RyeWook and then pada Kyuhyun…huhuhu…diorang semua  ni nyani lagu rentap balada…slow jer..tapi Henry punya..waw best…mula2 ingatkan EunHyuk tau tap biler tgok balik bukan..hahha..silap orang rupanya…

pastu the last single person is EunHyuk hehheh..die masuk dengan pakai pastu ader backround music lagu baby by justin bieber..ingatkan die nak nyanyi lagu tu…tapi tak bertukar2 lagu..masa lagu sorry sorry kuar die menari skit tau..huhuhu…comel…pastu in the EunHyuk just menari jer..maklum la die kan rapper..mane ader lagu solo lagi.best tengok die menari ngan aku melompat…ish2 melompat lagi..ape la anak dara ni…ye la lau x lompat xde nyer nak nampak dah depam orang tinggi2 pastu ader lak abang cameraman kat depan tu..memang ar….ape pon puas hati..huhuhu
pastu diorang kuar ramai2 coz dah nak habis…masa tu diorang cakap aper ntah la..aku x concentrate coz aku dah puas hati dapat tengok EunHyuk….heheh.lam kepala nak balik jer..coz dah lewat ar nk masuk hostel….sayang gak nak lepaskan diorang coz ade dua buah lagu lagi diorang nak sampaikan..xper la….balik la..mane lagi penting…huhuh….

so kul; 10:50 pm aku dah tinggalkan kawasan crowded tu…lega..
dengan kepandaian aku dan kecekapan yang aku ader..sekali ngan trafik yang bekerjasama dengan aku ni lam kul 11:20 aku kuar dari kawasan leh dikatakan traffic slow tu…lam kul 12 aku sampai depan umah tuan kete sewa aku and kul 12.15 aku dah masuk bilik aku..hhahahha….penat and enjoy…..

next time kumpul duit la gi konsert xnak ar g free macam ni agi..cam duk sauna dah..hhahaha…free jer..xyah bayar..lemak2 pon terbakar habis..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...