Sunday, May 25, 2014

Ariesa Merapu Again~

salam...
anneyong..
hello..
long time no see..long time no see..long time no see..long time no see...okay stop...dah cukup merapu ngan lagu Top oppa...jgn nk merosakkan lagi...

siapa sangka..topik hari ni...
ape yang x tersangka... haha..hanya yang menghadapi akan mengetahui... Ariesa seorang yang mudah terpengaruh dan mengada? ..Fatihah seorang yang lasak dan penting diri juga x terima pendapat orang. .hahah..orang sama tapi watak berbeza...boleh ke?? well dah biasa pon orang ckp cmtu accept jelah..haha.. but I'm still Fatihah.. the old fatihah and the annoyed one.. * I guess..bipolar disorder...selalu je kena ngan bebudak ni..tp redha jelah..nampak dgn terang dan nyata...haha..ayat pasrah giler... terima je..

second siapa sangka...yang mmg xtersangka dek akal cetek aku ni... yelah siapa sangka kan..menda yang kita lepaskan akhirnya balik kepada kita sendiri. .. what I mean is...the note.. follow hyperlink...rasa mcm x sanggup nak publish..biar die duk lam draft lama2 skit... bukan nak cari publisiti..but notes ni bukan aku yang reka pon..aku akan credit kat owner die.. Mr.Blacknight..cuma unexpected la kan.. rasanya macam terkena batang hidung sendiri..tapi nak buat macam mana...barang yang lepas usah dikenangkan balik..xde makna pon semua tu... bak kata ramli sarip ngan khatijah ibrahim
"yg dulu usah di rindu, hilangkanlah dari hatimu"

so kena hilangkan la...xleh pikir lebih...cuma satu je... kepada orang yang pernah bagi notes ni kat aku..aku harap sangat yang aku boleh beri proper explanation kat die...coz until today aku still rasa bersalah kat die...I wish.. aku masih orang sama...email, fb, twitter and phone number still sama..xde nk berubah pon..cuma bertambah je..hahaha...


p.s: Andai hatiku bersuara..=P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...