Wednesday, March 09, 2011

in-plant training....

kije paling giler aku pernah buat...
entah sejak biler aku jadi macam ni pon xtau...
entah la....
aku ada masa dalam sebulan lagi 
untuk cari tempat praktikal...
org lain ramai dah dapat..
aku still mencari....
abg din ada bagi kat aku nombor telpon 
syarikat kat SA..
die suruh aku col...
aku pon col la....sedih giler...
sekali akak tu cakap...
"mintak maaf yer dik..syakikat kami dah amik cukup 8 orang untuk latihan praktikal..."
aku dah pening..
mane lagi aku nk cari ni??
col la plak yang bangi ni....
sekali operator phone dalam bahasa Siam...
mampus aku...
sekarang kena la pakai manual...
cari alamat berdasarkan list 
syarikat department aku yang bagi...
bapak penat...
stress macam ni...
tapi member aku rilek jer...
siap leh tido lagi...
aritu beria-ia nak ciapkan ari rabu petang..
skarg die syok di ulit mimpi..
hampeh punya kawan.....
dengan broadband aku yang selaju 
5.08kbps ni aku terpaksa la explore 
untuk mendapatkan tempat praktikal...
wish me luck...
hope dapat sony..
leh kumpul duit skit...
hahahhah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...