Saturday, February 26, 2011

sport day...



















gambar Prince wat shooting mv..

*********************************

tgok gmbar si Prince Saeng buat aku rindu kat game yang pernah aku main dulu ar...best giler main baseball ni...mase ni la korang leh test power tau..selain tu confident diri pon kena tinggi....memang best ar game ni...x rugi langsung melibatkan diri lam game ni...tertanya2 gak nape kat GMi xde club ni...lau ada aku mesti jadi ahli kot..dalam banyak2 sukan yang pernah aku main la..sukan ni jer yang membuat kan aku terpikat....

*********************

jom citer skit...aku start main game ni masa aku form 3...masa tu first time di tubuhkan kat sekolah lame aku..kitorg terus dapat wakil sekolah..masa pertandingan peringkat daerah pasukan lain tarik diri..so dengan serta merta kitorang dapat wakil daerah..bangga tau...masa kat main peringkat daerah kitorang dapat kalahkan daerah marang rasanya..lupa la plak....tapi kitang dapat kalahkan satu group la...bangga xyah cakap ar..berlatih main baseball ni pon xsampai dua minggu tapi dapat kalahkan pasukan senior...

BANGGA? memang bangga giler..sape x bangga dowh...tapi satu pasukan tu jelah...lain2 pasukan kuat giler..kitorg kalah kat menentu kan kedudukan ketiga dan keempat...masa ni kitorang lawan daerah besut...memang diorang kuat giler...satu ag masa ni kitorang kalah sebab die satu jer....confident level kitorang drop sebab group diorang ramai giler penyokong...kitorang punya penyokong lak tgh ada game..xleh nak bangkit la....memang penyokong amat di perlukan masa ni...kalah camtu jer sedih lah...tapi xper bangga kot first time g peringkat daerah dapat tempat keempat dari tujuh..okey la tu....

masa ni just ada jurulatih dan guru pengiring kitorang jer...separuh masa terakhir baru budak2 laki hbis main..masa ni baru diorang dapat sokong kitorang..dah la ujan time tu..memang mencabar giler..tapi terpaksa berserah pada takdir ar..kalah nk wat camne kan..hahhaha..aku memang enjoy giler time ni..main game ni best sangat..

***************


*******************

tu citer zaman sekolah ar...belum ar zaman kecik2 dulu....memnag dari kecik ag aku di ajar dengan permainan ni...tapi zaman dulu mane ada kayu bat tu..lau nak kena la cari papan or kayu sendiri..kena la buat bentuk sendiri...masa ni  kreativiti group memang di perlukan...aku xpernah la buat tapi pernah mengalami la...abang aku memang rajin buat..memang berjasa la kayu tu...leh wat group aku menag jer...bola pon just pakai bola tenis...maklum la nak main tenis x pandai...so ni la jadi mangsanya...point tuk stop lak just pakai selipar jer...memang best ar..yang bahaya main bola ni satu jer..sebab kena tangkap bola nagn tangan jer..memang sakit ar...beza ngan baseball ada glove die..so selamat ar skit...tapi aper aper pon game ni memang best..sekarang mane ada yang main camni...susah nak main lagi.....tu citer zaman kecik2 dulu ar....

*******************

conclusion die..xtau...hahahah...tapi tgok YS main rasa macam nak main lak..hahha..tu jelah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...