Thursday, April 21, 2011

Dream High...






wow!!! best giler citer ni...
x rugi habiskan duit beli citer ni...memang syok habis ar...
dari first episod  yang memaparkan abg hensem aku ni...sampai la hbis..
xde skit pon yang aku tinggal...citer ni di siarkan d KBS World..
tp di sebabkan aku ni duk ostel..so untuk tgok citer ni susah skit...
so aku terpaksa la beli cd..tp bukan cd original pon..just fan made...burn jer...
aku nk download2 ni lemah skit...malas nk habiskan limit broadband aku...
yang aku paling rajin download just citer Oh My School...
 yang paling best lam citer ni adalah sal music...i love music!!
slain tu pasangan IU dan Wooyoung tu mmg sweet habis ar...
yang paling best tengok ialah Mr Ok Taecyeon...hahhah...so hensem..



and...
and..
and...
and....
ni part paling best....
my love..love..love...OPPA forever....
KIM HYUN JOON...
dia as cameo di the first episod...
lam episod ni die mention tentang album die...
i'm waiting...




.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...