Thursday, April 21, 2011

Running Man..

Aku kan jenis yang xde kije cari kije….so aku selalu la kacau mamat Aizat ni…

xsangka la plak aku die ni minat korea gak...

tp die ni just minat gitu gitu jelah…aku xtau lak lebih2..

yang aku xpuas hati tiap kali aku kacau jer die mesti die duk cakap

"DAH ler.. AKU NAK TENGOK RUNNING MAN NI"
Boring aku dengar asyik ayat tu jer…

Jeles lak mendengar..coz aku dah kehabisan stok citer nak tgok….
So aku amik la citer Running Man ni ngan die….




Ingatkan citer ape la…rupanya Korean Variety Show…layan jelah…

Mula2 episod memang giler ar..

Penat aku duk tertahan2 ketawa lam bilik sorang..dah ar time tu semua room mate aku dah tido..

Terpaksalah sambil tutup ngan bantal…maklum lah lawak gegiler….

Memang syok ar…dah ar aku tengah2 tension ngan assignment aku…

Dapat tengok Running Man ni buat aku rilek giler…

Pastu cam biasa ar aku jadi Virus lam bilik ni..hahahah..

Kecian kat member bilik aku..sekarang ni ngan die die sekali lekat..hahahahha…

Lagi teruk dari aku lak tu…sampai kan pagi petang siang malam duk layan Running Man tu….penyebar terbaik la aku ni..hhahah =)

Aku??? Rilek jer..kadang2 jer layan sebab sometime rasa boring..

satu ag tambah ngan badan aku x berapa nak sihat ni..so nak dapatkan mood nak tengok tu susah ar…

dari citer ni la..aku rasa ketagih nak cari citer Sungkunkwan Sandal coz ada "Jong Ki"

hahahaha..budak comel….
ni lah die main character kam citer ni....
layan ar...sekarang ni aku dah kehabisan episod..
tunggu next episod nak download..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...