Wednesday, August 29, 2012

Mr. Ek!


first time aku dengar lagu  aku suka dia by ainan tasneem masa aku tengah drive…
aku hayati giler lagu ni…for me lagu ni best sangat…. 
best sebab lagu ni hampir2 sama dengan love story aku kot…
love story dengan seorang insan yang dekat tapi jauh dari aku… 
x salah kan lau saya cakap  dulu saya suka awak dari first time kita jumpe balik.. sebelum masing2 bawak haluan belajar …
aku pon tak ingat sangat macam mane aku leh kenal die tapi yang die bagitau aku ialah sebab aku tersalah masuk tandas lelaki?? 
cam x betul je aku silap masuk coz aku ni jenis yang 
perhatikan semua menda tapi
 entah la betul kot..
sebab aku terserempak dengan sepuak lelaki semasa aku nak keluar tandas… 
tapi yang aku ingat sebab perkataan “ek” je….
 kita sampai gaduh dari blok berbeza hanya dengan menggunakan perkataan “ek” dengan nada berbeza..sejak aritu saya gelarkan awak Mr. Ek…
tu jela yang saya ingat..

lepas tu kita jumpe balik masa form 6.. siyes time tu saya x ingat awak..
tapi masa kita bertembung kat depan koop baru saya perasan…saya ingat lagi ayat first yang keluar dari mulut saya…
”la ek rupanya”

… masa  awak just senyum jer dan berlalu masuk dewan..maklumlah time tu kita tengah ber minggu orientasi…
sejak dari kisah tu saya mengaku yang saya mula suka awak..heheh…tapi tu semua kisah lama kan…
arini masing2 ader kisah sendiri kan..saya dengan kisah saya dan awak dengan kisah awak….
thanks for ainan tasneem coz buat lagu ni…
m'ingatkan aku balik kat kenangan lama yang aku hampir lupa…
apapon terjadi..kami masih lagi berkawan..
xsalahkan lau berkawan…

awak nanti dah nak langsungkan majlis jangan lupa jemput saya eh…
i waiting ur wedding card!!!

p/s: for my future husband don’t be jeles k!!
ask me if u want to know everything.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...