Tuesday, August 28, 2012

life must go on...

Hai..
Arini aku xtau nk ckp pe..tp aku tau yg aku dah lama x update blog...mcm dah terjadi kat diri aku...

First of all aku dah graduate.huhu aku dah hbis belaja diploma in industrial electronic.. Dah tinggal dah bangi...and aku rindu kat semua kawan aku kat sana...rindu sangat...pengalaman tiga tahun aku kat sana konfirm aku xkn lupa walauppn sikit...

Second, aku buat part time job kat stesen minyak shell...huhuhu...saje aku nk menghanguskan muka aku..n aku mmg hangus...semua kawan aku tegur yang aku dah gelap...sedihnya...tp nk buat mcm mana aku nk kumpul duit untuk buat test ielts...dapat duit second month kije boleh la aku amik test...mklum la gaji part time ni sikit je...

Third...nk citer ke??? Entah la aku pon xtau nk citer ape... Huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...