Friday, December 24, 2010

bermulanya cuti...

hehhe...cuti time....x lame pon..
GMi cam x kenal..cuti paling skit...
puas hati ke??
xpuas hati tul...
tp nasib baik aku ada senior yang pandai amik hati...
tiap kali aku mengadu cuti sem pendek..
mesti die cakap budak engineer mane leh 
cuti lame2 nanti otak berkarat...
biler di pikir balik betul gak...
ilmu ni lau tinggal lamer kita akan luper..
so bek cuti kejap..xde ar cepat luper...
kadang2 jeles gak ngan member belaja 
start lambat dr aku pastu cuti lame giler..
erm jeles2...
xper sabar2...biasa time belajar semua ni dugaan...
terpaksa la terima...sem ni cuti xlame pon...
lam 3 minggu jer....aku lak duk umah seminggu jer...
pastu g shah alam umah akak aku..temankan die...
pastu balik ganu balik..n ready nk jd student balik...
ermm....semua dah teratur camtu...cuti yang x berapa best..
tapi sabor jelah...anyway masa yang aku ada kat umah ni..
aku xnak sia2 kan..aku nk download semua video SS501 yang aku nk download...
biar nanti balik GMi xde ar boring tgok video samer jer..hahahah
so ape lagi..jom mendownload sekarang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...