Thursday, December 16, 2010

miss you...

aku rindu sangat...sangat sangat sangat rindu....xtau nk wat camne melepaskan rindu selama ni..tapi arini rindu aku terubat sikit...walaupon aku duk kutuk die tapi aku sayang...dgn adanya menda ni aku leh lepas rindu aku ni...adanya ape ek?? hahhhahah..adanya maxis broadband aku ni..opps sory bukan aku punya tapi aida punya aku just pakai dan bayar kan tiap-tiap bulan jer..dengan braodband ni la aku lepas rindu kat blog aku ni...lame giler tak update...sebab - sebabnya..broadband dah mencapai limit..hahhaah....tapi arini aku belasah jugak...tak kisah ar line lembab giler..tapi demi rindu aku..aku redah jugak...walaupun agak menyakitkan di hati...macam cinta la plak...hahhahh...


 penyelamat aku...hahhahaha

 
 inilah dia maxis broadband...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...