Sunday, December 19, 2010

Kesatria Poyo di Empayar Poyo.

kesatria poyo..ape tu??
for ur information tu lah game yang buat aku giler main kat fb...
yang bestnya game ni merupakn the first game rakyat malaysia kat FB..
so kita sebagai rakyat ape salahnya support game ni..
game ni best gak cam mafia war..
yang penting ATok POyo ni best..
game ni 100% menggunakan Bahasa Melayu..
ayat di pon merapu..x membantu student langsung..
tp bantu lam merelease stress jer..hahhh..
ntah ape yang menarik pon aku x tau..tapi series aku suka game tu..hahhahah..
aritu aku stop main jap coz broadband aku slow giler..
nak update status kat fb pon x lepas...tp sekarang....
aku leh me"moyor"kan diri aku balik...hahhaahha...biler xde kije kita cari kije...
 aku serta kan serba sedikit gambar tentang kesatria poyos ni (KP)


ni intro la....lau kat utama yang ni kuar....
tapi biler kat profil lain lak....


ni ar kuar lau bukak profile...
so kat sini citer pencapaian yang di capai
dari mula meyertainya..
smpai la tahap yang termampu..



ni lak barang2 yang aku ada...
ni skit jerlah..nk copy semua cam banyak lak..
barang2 ni la membantu lam buat misi and pertarungan..



ni lak salah dua misi yang kena selesai ka....
ni misi untuk tahap 47++
aku x mampu lepas ag..
coz nak guna nyak tenaga n kesihatan..
kesihatan aku ciput jer sekali wat misi ni terus k.o..
xbest langsung..
sebab tu aku sedang membangunkan KP aku..
leh la aku naik lagi tinggi..

pastu ada ag kedai, inventori, pertarungan...n bnyak ag..
lau nk tau lebih lagi main la sendiri..
hahhahaha....
ni aku citer pon sebab aku boring..
xtau nk citer ape...
hahhahahh...
target aku lam game ni cukup la lau
aku mampu potong atuk poyo..
hahhahah..
bapak tinggi impian aku..
xde ar target aku just smapai aku boring..
satu ag aku xnak junior2 KP 
kalahkan aku...tu jer...
xbest lau junior lagi high dr senior..
sakit hati jer..
hahahhah...
 ni je kot yang leh aku gitau..
for information main la game ni sendiri..
alamilah time poyos tu sendiri..
hahhahah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...