Saturday, January 15, 2011

cuti sem..


malam ni merupakan malam terakhir untuk aku tidur kat umah...
sedihnya..



esok malam dah naik bas balik bangi...
ahad dah daftar new sem..hahhah..
jadi akak senior la aku sem depan...
yang bestnyer..
sem depan aku akan together gather ngan best friend aku kat GMi..

glitter-graphics.com

yang x best..
aku akan dapat new geng, new friend lam kelas...erm..
seksa sikit..


maklum la dah 3 sem bersama dak B1 
sekarang kena tukar group baru...jadilah PIC 3..
ntah camne la perangai budak2 kelas baru ek..
x sabar gak nak kenal..coz lepas ni kitorang akan bersama sampai habis sem....
maknanya..ngan diorang jugak la aku kena wat final year project..huhuh...






zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Miss You Graphics


to all B1 i miss u all....
miss our memories together...hope we can gathering again...so B1 in memory...
BYEBYE!!





zwani.com myspace graphic comments
Twitter Backgrounds


to all PIC 3..
i waiting to know who are you... i impatiently to study and enjoy with you all...
another two day we can know each other...LOVE YA!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...