Wednesday, January 12, 2011

K-POP

sekarang ni musim K-POP...so, rakyat2 malaysia dah terpengaruh kat K-POP..termasuklah AKU...ake xtau ape yang best sangat K-POP ni..tapi satu jer aku gilakan artis korea....terutamanya SS501...makna di sebalik nama tu memang mendalam...dulu dengar lagu korea kena ada astro dulu baru leh lengar lam Music Chart or K-POP chart kat KBS world..tapi sekarang kat astro hitz dah ada k-pop hitz..lau dulu jangan berangan la nk dengar lagu lain selain lagu english kat astro hitz...ini tandanya K-POP telah berkembang jauh..ramai artis2 korea dapat menembusi U.S..contohnya SS501 aku la...huhuh..diorang first debut dah dapt wat performance kat U.S...pastu terbaru aku tau Wondergirl..diorang siap ada umah lagi kat u.s..lau di beri pilihan diorang nk tinggal lagi lama kat u.s....bangganya diorang..pastu terbaru lagi yang aku baca U-KISS pon nak debut kat U.S..perghh..bagganya diorang group baru kot...bagusnya perkembangan musik diorang sampai leh diterima seluruh dunia...bagi aku la kelebihan yang diorang ada diorang x persiakan..bakat diorang yang ntah pa per tapi berjaya diangkat ke tahap tinggi..usaha diorang tu tinggi..semangat diorang xyah cakap la...the best ar K-POP..love ya!!


SS501



Malaysia biler?? ntah la..nk cakap x sokong..sokong...tapi lagu2 malaysia bg aku di tahap yang lame la..diorang patut per"moden"kan industri la...baru ada ummphh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...