Monday, January 24, 2011

salah siapa??


rasaku..
kau dah lupakan segalanya...
dan rasaku lagi...
kau dah hancurkan ia...
apa yang ku ucap..yang ku ungkap...
semuanya hanya untukmu saja..
dan ia ikhlas dari aku...
salahkah aku??
aku hanya nak bersama..
aku hanya nak merasa cinta..
salahkah aku??
rasaku sekarang....
memang musnah lah semuanya..
memang hancurlah semuanya...
segala kata..segala rasa....
yang pernah aku berikan dulu padamu..
hanya padamu..
sekali lagi aku bertanya.
salahkah aku cuba tuk bersama?
salahkah aku cuba untuk menyinta?
dan salahkan aku cuba merasa apa itu cinta?


kini..
aku mencari-cari dimana silapku..
andai aku bersalah padamu..
maafkanlah diriku..
andainya kerana dia kau tak boleh terima aku
andai kerana dia kau tak maafkan aku...
ya..
kau sedang hancurkan impian kita...
kau musnahkan mimpi ku..
kau lenyapkan aku dari diri mu..
kau leburkan hati aku..
kau punahkan janji dulu..
dan aku telah pijakkan perasaan ku...
kini aku tergapai -gapai...
masih mencari dimana silapnya aku...
dimana ke salahkan aku...





just rekaan semata - mata....xde kene mengena dengan yang hidup atau mati...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...