Saturday, July 23, 2011

PRAKTIKAL STORY part 1

why must part 1???
ade sambungan kot next time (lau rajin)..Open-mouthed smile
ni nak oyak ni….rase cam sedih jer praktikal kat company ni….kadang2 rasa macam nak sekeh pale XXXXXXXXXXXX pon ader….ish2..bengang jer….ni la masalah macam katak bawah tempurung…dah tu semua nk kena ikut die punya mood….masalah betul la….
nak kata x cerdik takkan la jadi XXX(dangerous to post) …tapi nk kata cerdik pon xkan la x baca aku nyer resume tul2….
aku ni budak ELECTRONIC….specialization lam INSTRUMENTATION & CONTROL…..ader ke patut letak aku kat department Quality Control (QC)….
okey aku accept…tp yang aku x accept nk aku duk kat department tu sebab nak buat analisis data…bengang x?? bengang tuuuu….aku bukan bdk statistic nak buat menda tu….yang xleh blah lagi…aku punya kije termenung jer lam bilik tu…xpon kije aku just key in data, re-arrange folder,rename folder…tu jer…bosan siot….xde pengalaman langsung….
yang lagi bengang biler aku buat aduan kat Human Resource (HR) lagi xde kije adalah….isk2…malang tul nasib badan….
yang aku xleh terima lagi…..salah ke lau pompuan masuk Maintenance? penat aku request nak masuk bahagian tu…tp masalah sekarang GENDER….!!
salah ke??? persoalan aku masih tak terjawab…..nampak gaya ader jer menapak kat HR lagi…cam mane sekali pon aku nk jugak duk kat maintenance….xpon dapat bhagian PLATING xper….Winking smile
lagipon kat situ diorang buat process……nampak la skit aper nk belajar…huhuh…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...