Thursday, July 28, 2011

PRAKTIKAL STORY part 3


aku nak kena fight ngan admin????
aduhai..nak sangat2 masuk plant maintenance..tapi nak kena fight ngan HR ni yang aku lemah….abang Rasyid beria2 nak tolong aku tapi….aku takut nak bertindak….
ya ALLAH….berikan aku petunjuk….perlu ke aku berbuat demikian….aku rasa bersalah la kat dak2 QCIP and aku jugak rasa bersalah dekat abang Rashid…encik Aziz…lagi….sape2 la……
QCIP……aku kesiankan sebab diorang always x cukup tangan nak ciapkan sample….
abang Rasyid…..aku bertuah sangat sebab dia amik berat dengan aku….die sanggup tolong aku…ciap bincang dengan Enggineer die lagi…die jer nampak aku……
aper harus aku lakukan sekarang ni?????
hanya padaMU aku memohon petunjuk ya ALLAH…
hanya padaMU aku meminta pertolongan…permudahkan urusan ku ya ALLAH…. amin….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...