Thursday, July 28, 2011

PRAKTIKAL STORY part 2


aritu kan aku ader mintak nak tukar department..tapi sayang permohonan aku xtercapai…Sad smile…so kau kena reda jer lah dengan aper yang aku boleh sekarang…
next week ada audit lagi…aduhai…Annoyed
mane la tempat aku nak menyorok plak ni?? aritu duk di jalanan…maklumla kad pekerja aku xbawak..so faham2 jelah…
minggu ada audit maksudnya aku xdapat belajar la…
maksudnya juga minggu aku duduk termenung,,,and key in data…bosan tul…tapi layan jer lah…4 bulan jer…Eye rolling smile

setakat ni aku just belajar camner nk wat program…xde main instrument lagi…bosan tul…pastu kawasan kilang pon xde ar aku kenal sangat…
aritu gatal nak masuk ikut plating..alih2 aku tersesat..xjumpa pintu nk kuar..Confused smile
malu tul..Embarrassed smile…ngan muka blur duk diam jer sampai la ader sorang abang dr plating tu tolong bukak kan pintu…Open-mouthed smile
malu tul..xtau maner nk sorok muka…tapi layan jer…nasib baik abang tu x cakap aper2…xde ar malu..huhuhu….Winking smile
hopely. aku mampu bertahan for another 3 month….wish me luck ni QC…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...