Sunday, May 20, 2012

12 hours for project final year...


Assalamualaikum....

Waaa...bangga tak..huhuhu...
aku berada dalam bilik projek selama 12 jam ++ .... semuanya kerana tamarind puree plant.... Penat jugak ader kat sana...penat temenung kata orang...kije nyer xde hasil sangat... hahha... maklumla datang sorang2...nak buat kije pon takut silap wiring kan habis plak kena marah dengan dak2 ni...so tengok je plant tu... 

Ape pon objektif arini tercapai la...sebab aku dapat ciapkan kemasan pada panel tu...tapi skit je lagi  tak ciap sebab tak cukup barang...erm..frust la skit.....
esok pegi lagi sebab nak cat structure plant...  Tu pon time aku balik tadi ade ura2 diorang nak cat plant...ciap la lau diorang cat malam ni...aku sekeh2 kpala diorang esok....
Aku dah booking awal2 nak cat kan structure plant tu...lau diorang abaikan aku...aku majuk tak nak buat kije dah lepas ni...hehehe....

Anyway ni la gmbar terbaru structure kami.... 


sepatutnya plant ni atas platform...tapi di turunkan sebab nak cat esok... 
serba sedikit wiring yang die buat oleh master of electrical..

lau perasan la kan...ader muka orang kat controller tu...
maklum la our master of electical kita malu-malu..huhuhu...
so menyorok jer la.....
 
 so ni la gambar structure yang akan di kerjakan esok...
ermm kita tengok aper akn jadi esok..
hehheheh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...