Friday, May 11, 2012

For the rest of my life version Bahasa

assalamualaikum…=)
kenal tak Maher zain??? mesti kenalkan…



before ni kita dengar lagu Insya-Allah jer yang versi bahasa..ni terbaru aku jumpe lagu For the rest of my life atau dalam bahasa bermaksud Sepanjang hidup….
k lah..aku ni english slow skit…nak faham kena ulang baca lirik berkali2…. tapi bila Maher Zain kenalkan versi bahasa ni….senang nak faham… anyway enjoy this song k….

 
 

Sepanjang Hidup
aku bersyukur kau di sini kasih

di kalbuku mengiringi

dan padamu ingin ku sampaikan

kau cahaya hati

dulu ku palingkan diri dari cinta

hingga kau hadir membasuh segalanya

oh inilah janjiku kepadamu


sepanjang hidup bersamamu

kesetiaanku tulus untukmu

hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku

sepanjang hidup seiring waktu

aku bersyukur atas hadirmu

kini dan selamanya aku milikmu
yakini hatiku 

kau anugerah Sang Maha Rahim

semoga Allah berkahi kita

kekasih penguat jiwaku
berdoa kau dan aku di Jannah

ku temukan kekuatanku di sisimu

kau hadir sempurnakan seluruh hidupku

oh inilah janjiku kepadamu


sepanjang hidup bersamamu

kesetiaanku tulus untukmu

hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku

sepanjang hidup seiring waktu

aku bersyukur atas hadirmu

kini dan selamanya aku milikmu
yakini hatiku 

bersamamu ku sedari inilah cinta

tiada ragu dengarkanlah

kidung cintaku yang abadi


Lyrics:
Maher Zain
Novia Stephani
Bara Kherigi
Charbel Amso
Abou-Danniel


Melody & Arrangement:
Maher Zain


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...