Sunday, May 20, 2012

Bila Budak2 Engineering Tunjuk Bakat…


assalamualaikum…….

best tak tajuk tu…erm….
semua ni kisah budak2 electrical engineering kat gmi ni tunjuk bakat terpendam diorang…
maklum la asyik duk buat kije electric jer..ni la masa nak tunjuk bakat semulajadi yang ader…maklum la..di semester terakhir ni semua dah nak expired dah….dah nak tinggalkan GMi orang kata….

semua ni kebetulan jer… sorang dari group final year aku ni…ejaz namanya…nak on laptop tapi tetiba jer skrin x nyala…..cuba punya cuba…still jugak tak nak hidup…siap gosok2 manja lagi kata orang…nk pujuk bagi hidup la….tapi still jugak tak hidup….before ni dak2 yang pakai laptop sama brand dengan die pon ader jugak kena macam ni… nak buat camne arini turn die…kesian lak kat die….akhir2 sem ni bnyak nk guna tapi akhir2 sem jugak la die nak buat hal…

bila kesabaran seme dah hilang….apa lagi…..semua skru di tanggalkan

  ni tangan engineer computer...die yang bukak kan 
and die jugak yang pasangkan balik...
aku rasa die jer yang tau..huhu



 ni lah yang terjadi...hbis semua di bukaknyer...


Mr Faisal Fadzil....
aku rasa dalam dua hari ni die dah operate dua laptop same brand ni..
 
ni semua budak2 instrument yanh nk graduate bulan 6 ni...
yang di belakang sekali tu la Mr Ejas...
and yang berbaju biru paling kecik tu Yen 
laptop die di operate semalam...
yang lagi sorang tu Yen jugak...
kije die menyibuk jer..huhuhuhu
  

dah leh jadi gitar dah keyboard tu...erm..tu hobi die la tu...


ni internal hardisk....saje amik...hahaha


ni diorang ckap ape ntah..aku lupa lak...
huhuhu...

kerosakan yang di kenal pasti...BIOS...ape ntah..aku bab2 laptop ni kurang skit....tapi pernah la dengar sal ni...maklum la dulu ader kelas computer masa sem satu...tu pon 3 tahun lepas...huhuhu

erm….budak2 laki biasa buat kije ni…dak pompuan jgn harap la laptop pon x pernah nak servis…berdebu memang xyah cakap la…
aku?? mmg spesis pompuan jugak..hahhahah…malas giler nk servis…paling rajing pon aku tiup2 jer…kira paling rajin la tu..huhuhu…

so ape ape pon...aku harap kita semua berjaya k!!

p/s:: dulu ader orang rajin servis laptop aku..so selalu la bersih


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...