Tuesday, December 06, 2011

HARi iNI dALaM SeJaRaH...

 

aduhai proposal…kau membuatkan hidupku dalam sejarah hari ini….dah la semalam entah kul brape aku tido..hari ni plak….aduhai……
sekarang jarum pendek jam menghala kepada nombor lima dan jarum pendek menghala kepada nombor empat…ini bermakna sekarang dah kul 5.20….aku??? masih lagi di kafe dan masih lagi dengan proposal…aduhai…STRESS!!!
kenapa la aku mesti melalui semua ni…penat…Sleepy smile
tapi yang paling utama…AKU LAPAR!!! sape nak pergi beli makanan ni..? kafe dah tutup nak kuar lak malas kije banyak…aduhai….malangnya perut ku malam ni…kan best duk lam bilik confirm aku tengah melantak sekarang ni…aduhai…..sedih2….
inilah sejarah aku hari ni…kul 5.30 masih lagi di kafe….dan masih lagi berjaga…..sorry kawan buat korang berjaga jugak…
especially my Leader Mr.hasif rakhibie kesian kat die dah la dari ptg tadi bertapak kat sini dan sekarang ini masih lagi di sini….sorry…bukan nak dera tapi die sanggup..heheh…Thank you Hasip..

IMG_1326

bersungguh sungguh die nak menyiapkan kije ni…sampaikan part aku pon die sanggup buat….Thanks a lot HASIF RAKHIBIE….

sedikit sebanyak permandangan di pagi hari di kafe A1…huhh,…seme student semester 5 sedang menyiapkan proposal…thanks proposal sebab bagi kami pengalaman sebegini…*rolling eyes*
 
IMG_1325 


IMG_1327 


IMG_1328 


IMG_1332 


 IMG_1333


hahha..sempat je kan…xde la sajer jer..lagi pon otak aku dah x dapat nak berfikir pon…terima lah nasib korang terpapar kat sini..huhuhu…
GOOD LUCK FROM aRieSa
untuk semua student semester 5 julai 2011…..

p/s: lapar..somebody please get me something to eat..
kul 630 baru semua gerak naik kecuali 
satu group mecha jer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...