Saturday, December 31, 2011

goodbye 2011


2011
pelbagai cerita berlaku padaku tahun ni..
gembira..sedih..geram..sakit hati..tension...
dan bermacam lagi...
semuanya kini tinggal kenangan..
“jauh kau pergi meninggalkan diriku, disini aku merindukanmu”
yes ...
aku akan merindui kenangan 2011..
2011..
2011..
2011..
walaubagaimana sekali pon
aku pasti akan merindui semua ni
argh.... ..
tiba masa untuk berpisah sekarang
selamat tinggal 2011
newyear
selamat datang 2013  2012
tahun ni aku akan graduate
tahun ni aku akan konvo..
waa..bestnyer..
hopely tahun ni lagi bagus dari tahun lepas..
azam tahun ni??
erm..
ape ek??
first – aku nak rehat berbulan-bulan
second – aku nak goyang kaki start bulan julai
third -  g konvo aku bulan 10 kot
fourth – ni je kot..
hahhahaha.. ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...