Friday, December 23, 2011

babysister.

lama x dengar citer kan?? herm camner nk start ni ek??
okey la…for information all my follower..my FYP proposal is approved and proceed…so maknanya kami xyah represent..tp kami kena revise banyak menda laa…. ALHAMDULLILLAH syukur…so dengan status Proceed ni..makananya kami dapat cuti lebih skit..ye ke?? xpon tapi ye la kot..hahahha…
14hb Dis aku dah start cuti tapi kerana bnyak pekara nak di selesaikan…jadi cuti aku bertangguh dan bermula pada 17 Dis.. ceh macam lama jer kan..hahah…3 hari je pon burn..xlama sangat..
bermulanya cuti aku tu, tandanya bermula kehidupan aku sebagai babysister kat budak ni…
23 sept 2011
nama dia Wardina Auni bt Ahmad Azam..anak sulong kakak aku merangkap anak buah pertama aku..comelkan budaknyer…perangai pon comel…buat hati ni gembira jer sepanjang masa…
si kecik ni baru dapat kaki @ baru leh berjalan..agak penat la nak mengejar dia..naik lenguh kaki ni…nak plak si kecik ni suka sangat naik tangga..silapnya umah ni xde pagar kat tangga, so memang cepat la si kecik ni naik tangga…
itu xpe lagi. tapi kalau datang perangai ngada ngada die..erm..nak berdukung jer sepanjang masa..penat oo…lenguh tangan ni..muscle terbina dengan sendiri..xyah nk gi gym..dukung dia jer mampu buat muscle..huhuh…
aku ni yang x pandai nak uruskan budak terpaksa la belajar untuk menguruskan nya…camne nak mandikan die, camner nak tukar pampers, camner nak tidokan die…isk2..semua la…dari aku yang zero ni mampu faham 80% of these girl…why x 100%?? sebabnya aku x pernah ulit die dengan mudah..maunyer setengah jam aku ulit tidor baru die nak tido…
penat ar…kena dukung sambil tepuk belakang..ish2..nagada-ngada tul budak ni..x nak baring jer…penat makcik kamu ni…dah la sekeping..lagi sekeping lepas ni…huhu…
penat macam mane sekali pon..aku tetap enjoy tengok gelagat die…setiap hari macam-macam gelagat baru…aku suka sangat…
jaga si kecik ni membuat aku lebih menghargai mak aku..mungkin aku lagi teruk kot dari si kecik ni..tentu mak susah macam ni jugak masa jaga aku masa kecik sampai la besar sekarang ni.… mak time kasih sebab besarkan orang sebesar ni..

life

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...