Sunday, December 11, 2011

stress or not?


erm...semalam aku gi jalan2 alamanda..tgok ombak rindu sekali...
tp sayang fokus hilang coz my dad and mom ader kat bangi..
diorang call berkali2 aku nk jawab ape ntah..
so aku biarkan panggilan tu x berjawab..
sehingga la aku kuar movie...
lepas habis jer citer aku terus call mak aku balik..
maunya aku kena ceramah...
at least aku g la kau homestay diorang kat area kptm tu..
mak ai..punya la gelap jalan yang aku lalu tu..
dah la merempit menunggang motosikal tengah2 malam...
huhuhu...ter"over" berani anak dara ni sorang...
mak n ayah aku siyes tak percaya aku datang..maklumla
time tu dah kul 945 malam..huhuhu
memang diorang bising la....
nasib aku baik sebab aku bawak aida liyana besama2 aku..
lau x ish..xdapat bayangkan berapa lama aku kena leter...
before balik malam tu..dlam kul 10.15 pm la...
aku janji aku xkan buat lagi..naik motor jalan malam2..
ni last aku buat...
tp...
.
.
.
.
persoalannya....
mampukah aku tepati janji itu???
heheeh...
just look and see...=)
 
 

 

p/s -  aku stress...lelaki seme samakan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...