Tuesday, February 01, 2011

nak letak tajuk pe ek??

fuh...a long time not update right.....
al - maklum la sekarang ni cuti..so aku guna je streamyx kat umah aku ni sepenuh nya....
ape aku buat??
ape lagi lau x ngan video2 SS501 aku..tu jelah kije aku kat umah...
FB?? 
dah lame giler aku xonline....
kesatria poyos aku?? 
ntah ke mana pon xtau...huhuhu...aku mmg obsess giler ngan SS501...xkira ape yang diorang buat aku nak tau semuanya....

giler ke?? 
ntah la..tp aku rasa tak kot...huhuhu...
biarlah aku dengan cara aku..
terbaru yang aku dapat THE MISSION...citer sal ape ntah la..aku xtgok lagi...
kije mendownload je dulu....balik GMi baru aku tgok...
biasala kat umah xleh ngadap laptop lame2 nanti mak aku bising...ade jugak laptop ni masuk api nanti....
wei aku sayang lagi laptop aku ni...buah hati pengarang jantung aku ni....
xde laptop ni xde la life aku...huhuu...
 
ni die acer aku...@kaito

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...