Saturday, February 12, 2011

xde kije cari kije...

arini story sal aku lak...bersesuain ngan tajuk entry kita hari ni..aku nak citer la kan orang yang xde kije tapi cari kije...
ntah datang angin ape la kat aku sekarang ni kan....sanggup buat ape saja..xkira janji puas hati...ini semua kerana menda ni...
ni die epop edisi februari...punya la susah nk jumpe majalah ni...asyik sold out jer..boring aku..demi mendapatkan majalah ni aku sanggup turun KL pergi cari...aku just pergi kat KL sentral coz before ni aku beli kat situ je pon...tapi syang time aku pergi dua hari lepas dah SOLD OUT..xpuas hati tul..dah la aku terus kuar hostel lepas jer habis kelas...memang frust ar..punya la cari tapi xjumpe...dan hari tu jugak aku mencatatkan record turun KL x smapai 3jam..hahahh...kuar kul 230 tapi kul 5lebih dah ada kat hostel balik...hahhah..satu kije yang aku buat...
esoknya plak demi mendapatkan majalah epop ni aku aku sanggup kuar g Alamanda...ingatkan nak g sorang..tapi semangat kuar malam sorang2 tu xde ar..so aku ajak la si Ucope member kelas aku tu kuar sekali...tapi hakikat sebenarnya aku jadikan die driver aku..hahhaha...
so kitorang kuar la berdua g Alamanda..sampai sana cepat2 la aku gi cari kat MPH Bookstore..mmg SOLD OUT...tapi nasib baik aku pakai plan B..huhuh...
PLAN B aku ialah aku suruh member baik aku ni, si Aida yang sedang berpoya2 kat MID Valley tu cari...n memang rezeki aku la kan..majalah ni still lagi ada kat sana...so xde la aku kecewa sngat lau aku xjumpe kat PJ ni...
semua kerana buku ni...aku kepenatan..nak baca sangat2 tapi syang xlarat lagi nk mendalami...so cukup la dengan tengok2 jer dulu..huhuhu..esok jelah aku baca...
yang pasti sekarang ni aku nk tido...penat semalam x tido masih ag terasa..

mood::> sambil layan lagu kat SeoulFM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...