Friday, February 18, 2011

JEJAKA HOT TERKINI...

memang hot ar diorang ni...dalam ramai2 artis...diorang yang terpilih...ni semua jasa orang ramai yang melibatkan diri dalam survey yang di jalankan...survey ni di jalankan di KOREA SELATAN...so...jgn bermimipi di tengah hari la yer..xkan ada nama artis malaysia yang tersenarai...hahhaha....ni die pemenang - pemenang 2011 THE MOST HANDSOME MALE ARTIST in KOREA SELATAN.....

first sekali
jatuh kepada...
jeng....
jeng...
jeng...
................
.................


HYUN BIN


 HYUN BIN....sape dia ni??
setakat yang aku tau la..yang terbaru ni die ni pelakon citer "Secret Garden"..maybe sebab die terlalu hebat dalam citer tu dapat la buat famale fans jatuh cinta kat die...so sebab tu la die menang..huhu..andaian yang bijak sengal..

SEcond place 
plak jatuh kepada....
jeng....
jeng...
jeng....
......
.......

KIM HYUN JOONG
ni dia....KIM HYUN JOONG....
sape lagi lau bukan leader...huhuhu...
aku sokong kemenangan die...memang die handsome ape..xyah la aku citer lebih sal die ni...sebab mmg korang kenal pon sape die....ni dia JI HOO sunbae lan citer ter"hot" sekali "Boys Over Flawer"...takpon BAEK SEUNG JO lam citer "Playful Kiss"...

tempat ketiga lak...
jatuh kepada....
malas ar nak suspend lebih-lebih...
ni die orang ketiga...

SONG SEUNG HEON
SONG SEUNG HEON....
aku xde la kenal sangat mamat ni...tapi mmg die hensem...die ni pelakon..hot la jugak...
aku pernah tengok die belakon..layan jugak...best actor ar...die pandai tunjukkan perasaan die..
satu ag mamat ni mmg serius biler berlakon...

keempat...
jatuh pada mamat hensem ni...

KIM JAE JOONG
KIM JAE JOONG
HERO kan?? aku pon xberapa kenal...tapi seingat aku la..
die ni hero group DBSK kan...
tapi sekarang ni die di kenali as JYJ group...
anyway mmg die hensem..huhuhu

tempat kelima lak...
mamat ni yang dapat..
JUNG IL WOO
JUNG IL-WOO
sape die ni ek?? x pernah lak jumpe lam citer2 yang aku selalu tgok..
nanti kita explore yer...
yang pasti siapkan entri ni dulu..huhuhu

dan seterusnya....
aku malas nk citer...so korang tgok gambar and nama jelah...

ke -6
YOO AH IN

ke-7
PARK YOO CHUN

ke-8..
LEE SEUNG GI

ke-9..
GYU JONG PYO..hahahha..
ni dia hero BOF..
LEE MIN HO

ke-10..
jatuh kepada hero
YOU'RE BEAUTIFUL
JANG GEUN SUK
ke -11..
KIM BUM
omo...
ke sebelas?? okey la...
die ni payah nk dapat title hensem..
coz terlalu cute..huhu..
lau ada award prince of smile..
dia la number one...

ke 12..
SONG JOONG KI
ni dia bintang sunkyunkwan scandal...

ke-13
NICKHUN
aigoo....the thai person pon leh menang...
hurm...cayalah nickhun...

ke-14

JUN YONG HWA
 love..love..love...everybody clap..clap..clap...
c.n.blue in da house..
the CNBLUE leader...
love you sunbae...

ke-15
LEE HONG KI

ni dia..FT ISLAND vokalis...kadang2 tengok dia ni cute...
tapi kadang2 nampak hensem lak..
huhuhu...
tapi susah jugak nk cari gambar die ni hensem..
lebih pada cute je..
huhuu...
yang penting bukan jambu!

ke-16
BI RAIN


 bintang "Full House"
lama x tengok dia ni kan...
x di nafikan dia ni hensem...huhu...
jatuh cinta la....lom tgok tarian die lagi..
leh cair aiskrim free...=)


ke-17
TAECYEON
ni lagi sorang ahli 2PM..
x sangka lak abang aku ni leh kalah ngan Nickhun
ish...orang korea asli ke x dia ni...
taecyeon oppa..show ur hensem face k..


ke-18
BAE YON JUN
pak cik?? leh x??
huhuhu...lame x tgok kehadiran die kan..
tapi terbaru ni die berlakon lam citer "Dream High"
sekali nagn oppa taecyeon..
anyway thaks kat die
sebab naikkan hyun joong aku...


ke-19
KWAN SANG WOO
die ni...menang lagi..
memang la..die kan hensem....
zaman sekolah lu...die ni kegilaan member aku sorang tu...
nama die Wani a.k.a KOrea..
sekarang aku xtau lak die minat tak lagi..
tapi satu jer aku nak Korea tau...
 weh aku ada citer "Sad Love Story" ar..hahhahaha


ke-20
SO JI SUB

ke-21
WON BIN
ni plak bintang Autumn In My heart...
seriesly..aku xtgok pon citer tu...hahhah..

ke-22
YOO SEUNG HO

ke-23
NO MIN WOO

ke-24
LEE JUN KI
ni sorang lagi...aku giler2 fall in love ngan die dulu...
aku start jatuh cinta lepas tgok citer "My Girl"
memang syok giler ar...stylo habis die ni...
love you ar JUN KI...
your Stupid Love mmg best..


ke-25

CHOUNG KYUNG HO

ni lah die the most hensem artist in korea....
penat gak wat citer sal diorang kan..hahhah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...